SKOLAN

Just nu sitter jag i skolan med Minna & Tintin och skriver SO.
Idag har jag och Anton 2 år tillsammans och det ska vi fira med att äta tre rätters middag på chinatown. 
Åh det kommer bli så mysigt. Har längtat efter den här dagen så länge. 
Kan egentligen inte förstå att det är 2 hela år som jag har tillhört honom och hanhar tillhört mig. 
Han är verkligen den bästa killen som finns. 
Igår köpte jag en 2 års present till honom. Det var en Axe parfym, den luktade så himla himla gott. 
Den luktade faktiskt som Anton gjorde i början av vårat förhållande, åh den lukten var helt underbar. 
Men den parfymen han hade då var man typ tvungen att special beställa från USA, så jag är glad att jag har hittat en liknande. 
Och han läser aldrig på min blogg så det finns typ ingen risk att han kan se detta. 
Hoppas ni får en bra dag för det kommer jag verkligen ha!! 
I eftermiddag eller ikväll kommer det förmodligen ut ett inlägg om hur jag och Anton träffades om jag kommer ihåg att skriva klart det. Håll utkik ;)
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback