STUGAN

Idag så ska jag och Alicia åka till stugan, det har vi gjort varje sommar sedan 2010, nu blev det lite senare än tänkt. Men det gör ingenting, för nu har vi ju massa saker att prata om. 
Det ska bli så himla skönt att åka till stugan ett tag och bara koppla av och göra vad man känner för. 
Den här veckan på estet har varit jättebra, vissa undantag såklart men det är bara några få.
Ser redan fram emot nästa vecka, då ska vi nog ha idrott på riktigt, och idrott är mitt favoritämne. Kanske inte längre när vi har musik och teater och sånt, men de kommer på samma plats. 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback