HELG PÅ LANDET

Den här helgen har jag spenderat tillsammans med min andra halva och mormor och morfar på landet. 
Det är så skönt att komma dit ibland för det är ett sånt lugn som ingen annanstans. 
Vi har varit på "milkväll" där man åt pannkaka som var stekt framför eld, vi har bakat cupcakes och gått i skogen och plockat svamp. Det har varit supermysigt och skönt att komma iväg lite, men det ska bli kul att komma tillbaka till skolan igen. 

Har ej så många bilder på min dator så det får bli en bild från grekland :o
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Hur många sång lektioner får du på estetiska programmet? Alltså kör åh sånt

2014-09-06 @ 14:32:52

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback