2:A VECKAN

Today´s the day!! Idag ska jag äntligen byta, till estet!! Haha har typ skrivit det 26 gånger, men det är för att jag är så himla tagg på det ;). 
Funderar på att byta blogg och starta en på devote, jag har aldrig haft devote, men det verkar som det är en bra sida att ha sin blogg på. Men jag vet hur drygt det är när folk byter bloggar så glömmer man alltid bort det och söker på den gamla bloggen iallafall. 
Men jag får se, det beror på lite. Jag vill iallafall ha en annan design och en ny header. 
Det visar sig. Hoppas ni får en jättebra dag och vecka! 
På fredag så åker jag & Alicia till stugan och tillbringar helgen där. Det ska bli riktigt roligt!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så kul för dig! :)

2014-08-25 @ 08:30:33
URL: http://oslofru.com/

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback