HEMMA ÖVER LUNCHEN

Imorse fixade jag mig 99% av tiden så jag han bara äta typ 2 skedar yoghurt. Vilket lede till att jag har varit väldigt hungrig under dagen, på historialektionen så var det typ tyst och min mage började låta as högt!! 
Den både knorrade och kurrade.. Hatar det, det är så himla pinsamt.. 
Idag slutar vi iallafall 14.15 och då ska jag och Minna gå till kyrk!!!!!! Alltså fy va roligt det ska bli, jag ser verkligen fram emot det!! Speciellt att få gå dit med Minna, vi har så himla många minnen från kyrk ihop!!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback