YEEEESSSS!!!!!!

Nu har jag bytt!!!!!! Kom precis från syv och jag ska börja med esteterna 10.15 och ha svenska med dem!
Alltså det här ska bli så himla roligt, jag är verkligen sjukt taggad!! 
Det jag mest ser fram emot är att jag ska få göra det jag verkligen älskar på skoltid!! Fyfan vad jag är glad just nu, alltså jag darrar i hela kroppen!!! Jag har en känsla av att jag kommer må sååå mycket bättre där än vad jag gör på samhäll.
Vilket är så skönt, för i skolan så ska man må bra och trivas med sig själv. Det är det viktigaste i skolan tycker jag, men det tror jag inte att jag är ensam om att tycka. Men något som är minst lika viktigt är ju såklart att man ska umgås med människor som får en att må bra. Och det är precis vad jag kommer göra nu, jag ska gå med Tintin & Minna som båda är två av mina allra bästa vänner. Nu ska jag se till att detta blir det roligaste & bästa åren någonsin!!!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback