IGÅR & IDAG

Igår var en helt cray dag, inte alls bra. 
Men idag har varit en bättre dag, skolan var helt okej som vanligt, inget speciellt. 
Efter skolan tog jag sällskap hem med kära Behnam, han är en sån otroligt bra kompis, kan vara helt mig själv.
Sedan kom älsklingen min till mig och vi åt selma, spelade kort och myste som bara den som vanligt.
Gick en liten mini promenad med honom också sen åkte han med bussen hem. 
Då mötte jag Tintin och vi gick på vår teater träning.
Nu ska jag fixa i ordning mig och sedan lägga mig och snacka med Anton. 
Hoppas ni mår bra & får en bra vecka!
Världens bästa & finaste människa<3
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback