HEMMA FRÅN EN UNDERBAR HELG I STOCKHOLM

Jag har verkligen haft en superduper bra helg i Stockholm med mamma, Hanna & min älskade pojkvän Anton. 
Vi kom ner till Stockholm ungefär 12 på fredagen, då checkade vi in på hotellet och sedan åt vi i Gallerian.
VI gick också runt en sväng i gallerian och där köpte jag en CC cream och en concealer. På kvällen var Hanna & mamma på Priscilla och då var jag och Anton hemma själva på hotellet. Vi badade i badkaret, spelade kort, gick en promenad runt Tele2 Arena. Vi hade en supermysig pojk-&-flickvän kväll tillsammans. 
Dagen där på  åkte jag, Hanna & Anton ut till mina kusiner och var barnvakt. Sedan på kvällen var det dags för det vi har längtat efter. AVICII!!!!!!! Alltså det var helt amazing!!! Jag och Anton hoppade och dunkade till hans helt sjukt bra låtar och remixar han gör! Idag har vi gått på stan och åkt tåg. 
Idag kände jag dock att det var inte helt min dag.. mycket gick snett.
Men nu är jag glad och den här helgen är helt fucking oförglömlig!!! Bästa någonsin!!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback