HATAR SNÖ

Jag är nog inte ensam om min åsikt om att vara trött på vintern.. 
Jag vill ha sommar NU. Eller iallafall vår så att man blir sådär glad. 
Okej nu har det bara varit snö i en dag än så länge så jag har inte hunnit ändra på humöret än.
Men jag blir att må extra bra när det är sol och varmt ute och man kan cykla osv. 
Har tänkt att jag ska prata med en kostrådgivare snart och fixa ett riktigt kostschema. 
Just nu fuskar jag HELA TIDEN. 
Jag kan inte ens säga att jag har en bra kost liksom?
 
Vet ni förresten vad jag ska göra på onsdag?

-SLINGA & TOPPA MIG!! Fyfan vad jag längtar dit, ska äntligen få ordning på mitt hår. Jag ska toppa bort allt det slitna och sedan slinga håret hos en frisör. Det blir första gången faktiskt har aldrig slingat hos en frisör bara klippt mig. Så det kommer bli så bra, hoppas håret blir jättebra! Men det tror jag faktiskt!
Nu är det bara 32 dagar kvar tills vi åker till London. 
Fan va kul det kommer bli!!

 
Hittade gamla bilder<3
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback