HAFFAS

Jag har tänkt på några saker. 
Jag har problem med mycket ibland, vissa människor och vissa ställen jag inte kan vara på.
Stället är Haffas. Förlåt till alla som älskar Haffas och tycker det är ett tiptop ställe, men jag står kvar vid min åsikt fast det finns folk som gillar det. 
Jag kan inte vara där,jag kan inte ens stå nere vid dörren utan att bli frustrerad. 
Asså grejen är den att Haffas är ett skitskönt ställe, det är chill där och säkert som ett andra hem för många. För
det är typ samma människor där så det är säkert som ett andra hem för många.
Men jag känner mig verkligen inte hemma där, när jag kommer in i rummet känner jag mig som en bäver eller något liknande. Alla tittar på mig med en förundrande blick..precis som om jag vore ett djur eller nåt? Känner mig så otrygg och osäker där så det är inte klokt. Det brukar jag ALDRIG känna mig. Jag är inte en otrygg och osäker människa, jag är stark och säker i mig själv. Överallt utom där. 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback