2 ÅR

Idag har jag och Anton varit tillsammans i två år, fast tekniskt sätt inte än utan vi blev det på kvällen 21.30 den 12 Mars 2012. 
Det stora hela började med att vi blev indelade i grupper för att titta på en teater som hade kommit till skolan. 
Det var en ganska konstig teater för den var inne i ett klassrum. Skådespelarna hade satt upp stolar som en hästsko i klassrummet och så var teatern inuti hästskon. 
Jag och anton hamnade på varsin sida av teatern. 
Under teaterns gång mötte vi blickarna två gånger. 
Det var inte en vanlig blick utan vi stannade kvar med blicken i några sekunder och sedan log vi mot varandra. 
Jag blev verkligen kär direkt. När jag gick ut från teatern pratade jag med Alicia och berättade om blickarna.
Sedan samma dag eller någon dag senare så skrev han till mig på facebook. 
Han skrev bara hej, men det hej:et betydde mycket för mig. 
Vi började skriva hjärtan och kyssmiliesar och sen vidare med fina ord också. 
Jag tänkte under tidens gång att när vi skrev så kunde jag inte "mista" ännu en kille, jag hade lärt mig av "mitt förra haff" eller vad man ska kalla det att man måste ta chansen direkt när man får den. Men då väntade jag till han skulle skriva något. 
Men nu när jag skrev med Anton skulle jag inte ta något misstag och låta han bara gå. Utan då skrev jag till honom "Ska vi fortsätta skriva eller vill du göra något av det?" 
Då blev jag lite stolt över mig själv eftersom jag aldrig varit den som tagit steget förut. 
 En kväll (exakt för två år sedan) då skrev Anton "Jag har aldrig haft ett sånt här förhållande förut". Och det var typ då vi förstod att vi var tillsammans. 
 
Under dom här två åren har jag förändrats på ett bra sätt, jag har utvecklats och lärt mig av mina misstag. 
Jag har verkligen hittat den mest underbara killen i hela världen, han är så otroligt lojal och pålitlig. Han är så jävla snäll och rolig, jag har alltid roligt med honom även fast vi kanske bara ligger med telefonerna. Jag mår bra av hans närvaro, han får mig att må så bra. Han får mig att känna mig vacker när jag typ är nyvaken och inte tvättade av sminket dagen innan. (Ni som provat vet att man inte ser fin ut)
Han är så underbar, på alla sätt. Och jag är så otroligt lycklig att jag har hittat den här underbara pojken. 

Mina starkaste minnen med Anton

Jag minns första gången när jag följde med hem till Anton. Vi hade mött varandra och sedan så skulle vi cykla någonstans. Vi cyklade och cyklade och tillslut kom vi till Anton. 
I deras källare var det en mini skjutbana och ett stökigt betongrum med ett pingisbord i. Jag minns att han lärde mig skjuta luftgevär och att vi spelade pingis. Jag sög verkligen jag prickade typ inte en ända boll.

När jag skulle cykla hem sen så följde Anton alltid med mig ända hem. Och ibland så skulle vi säga hejdå vid skuthamn och då stod vi och kysstes och kramades i 1,5 timme. 
Saknar det<3

Sedan har jag följt med Anton på AIK match, håller inte räkningen så noga men det är nog 4 gånger totalt. 
Det är jättekul och den roligaste gången var lätt när vi var på Råsunda innan det revs. Det var första gången för mig som jag var på match. 

Jag kommer ihåg när jag och Anton förra året var på en liten utflykt i Sörvik. Vi tog kort och typ upptäckte nya ställen, vi gick in i en lång gångtunnel som har varit en gammal tågtunnel förut. 
Där är det vatten som en grotta typ, men då när vi var där var det vinter och is så vi gick på isen. 

Sedan dom roligaste minnena är ju när vi var i Spanien i somras och när vi var i Stockholm och såg Avicii. 

Han är verkligen bäst av alla, och jag älskar honom så himla mycket!! Jag kommer aldrig sluta älska honom min alldeles egna prins<3
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback