TRÄNA

Jag har ju somsagt börjat träna! Åh det är så himla roligt.
Jag äter också mycket nyttigare nu, mitt största mål är att få upp kondisen till beep-testet, bygga lite muskler & få bort allt överflödigt fett som inte gör någon nytta.
Jag är iallafall så glad över allting just nu, mitt liv är så otroligt bra verkligen. 
Jag ska träffa kostrådgivare eller vad han är, är inte säker men om en månad & tills dess ska jag se om det har gett resultat. Jag hoppas så mycket på det & jag ska verkligen kämpa så mycket för det jag vill.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback