SENASTE DAGARNA

Nyår var väldigt bra iår, det var så mysigt att fira det tillsammans med Anton så man har någon att kyssa på tolvslaget. Vi åt tillsammans, asgod mat av det jag kände smak av. Jag var så himla täppt i näsan så kunde typ inte andas med den, så himla drygt. Men mm allt var så gorre!
Sedan spelade vi typ bandy i källaren, eller inte jag men jag kollade på. Sen vid tolvslaget så gick vi upp till Lekomberg och skålade, sköt raketer & kollade på raketer. Sen gick vi tillbaka till Maja & var där ett tag till innan vi kom hem till Anton igen. Jag sov där & vi vaknade typ 12, igår åt vi hos Maja igen & vi åt resterna, då hade jag mycket bättre smak eftersom jag inte var lika täppt i näsan då. Men igår sov Anton hos mig, vi gick på promenader & snackade, bastade och bara myste med varandra. Idag vaknade vi vid 11. Idag åkte vi till Borlänge och fixade pass, som vanligt blev jag ful men man kan inte göra något mer åt det. Vi gick på kupan en stund och jag fick ett par nya ljusa jeans. Åhh! Det är så nirre med nya jeans och speciellt när dom är ljusa, jag älskar verkligen ljusa jeans det är så himla snyggt. Idag på kvällen var jag på bodyattack med Alicia, det var så himla skönt! Nu jävlar ska jag ta hand om mig själv. Haha vet skriver det hela tiden men jag gör så gott jag kan. Jag mår så himla bra nu verkligen, älskar livet! Imorgon ska jag, mamma & Hanna åka till Kicki & Lisa och sova över där och ha Harry Potter maraton eftersom vi snart ska åka till London och se där dom har spelat in det. Ska bli så roligt och jag längtar så otroligt mycket!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback