NY FRÅGESTUND

Hatar när det är fullbokat på Bodyattacken. Nu kommer jag inte kunna köra det på hela veckan.. Blir så ledsen, det är så himla roligt med Bodyattack och så sjukt bra träning! Men det är bara att köra själv hårdare & vänta till nästa vecka. Ikväll sover Anton här, igen haha. Älskar det, det är så mysigt. Men eftersom vi ska vara på VBU imorgon så är det perfekt. Är så sjukt sugen på att göra en videoblogg, jag försökte igår men det gick inte. Har inget bra ämne att snacka om & jag vet ej vad ni tycker om att lyssna på. Så jag tror jag vill ha en ny frågestund. 
Ni får fråga mig vad som helst så svarar jag på det i en video när jag har fått många frågor, passa på att fråga massa saker ni verkligen är sugna på att få höra bra svar på, för jag ska verkligen satsa på att säga bra svar! 
Så fråga på, spelar ingen roll alls om man är anonym! :D
Halft dör så fort jag ser honom, helt perfekt!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback