MYSIG FREDAG

Ikväll sover jag hos Anton & hans mysiga familj, åh jag har saknat dom så himla mycket. Jom är verkligen som en extra familj för mig, som mitt andra hem typ. Har till och med 2 "andra hem", både Antons & Alicias. Det är så himla mysigt & bra att ha. Just nu sitter jag hemma med Maria & bara tar det lugnt. Anton & Stefan har åkt in till stan en sväng & ikväll kommer Antons farfar och äter här. Det kommer bli en otroligt mysig kväll. Hoppas ni också får en mysig kväll. Kramar till er!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback