HATAR SKITSNACKARE

Alltså folk som snackar skit tycket jag kan tänka sig för. Jag blir så jävla in i helvete förbannad så jag vet inte vad. Speciellt när det angår folk jag känner, jag har lite problem med att kunna kontrollera mitt humör. Så ibland går det över styr, men det här är lika irriterande och förbannande hela tiden. Blir så jävla arg när jag tänker på det. Att man ibland kan förlita sig på fel människor. Fyfan. Tänker stå så nära mina nära & kära och aldrig lämna, inte snacka skit och sprida fett löjliga rykten för att skylla ifrån sig. Man kan aldrig vara en äkta människa om man ger förtroende till folk och sedan sumpar det och snackar skit om den man gav förtroende till. Så jävla korkat. Falska människor måste ta ett steg och tänka efter vad som händer inuti, det är inte rätt. TÄNK & GÖR SEN!!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback