BÖNFÄRSBIFFAR

Idag ska jag göra middag hemma, jag ska göra bönfärsbiffar. Det är precis vad det låter som. Biffar med bönfärs i, inte bara bönor utan också nötkött. Jag vet vad ni tänker, att det låter äckligt & så tänkte jag också först. Men det är skitgott det smakar inte som bönor utan bara goda biffar. Men inte så intressant att veta kanske. 
Men idag har varit en bra dag, jag ska sova hos min underbara pojkvän ikväll. Alltså jag blir att sakna honom så himla snabbt. My darling<3
Har samlat ihop alla mina synas-poäng nu men jag har ännu inget förslag om vad jag ska göra, jag ska nog vänta lite. 
Hoppas ni får en bra kväll! 
Han är världens absolut sötaste kille, visst är han? Man kan inte säga annat om denna bild!!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback