TRÄNING - SÅ VÄRT

 
 
Imorgon ska jag träffa en kostrådgivare på gymmet. Det ska bli riktigt kul och jag är jätte taggad. Jag ska i en månads tid undvika sås, grädde, vittbröd (skräpmat, godis, chips, läsk & sånt räknas alltid bort). Jag vet inte allt men jag ska bara äta så rent som möjligt om man säger så. Typ kött,potatis, grönsaker. Eller fisk, ris, grönsaker osv.
Jag ska ge 110% nu för jag vill verkligen se resultat. Fast jag har redan gjort det lite, jag har bättre kondition, jag är starkare, & jag har fått magmuskler. Måste bara säga att jag har haft så fel med träningen. Jag har typ alltid varit "rädd för att ta ut mig". Jag hatade att springa för konditionens skull förut, jag gav upp efter en armhävning "nej det går inte, jag kan inte". Men det är inte så. Eller jo, om man har den inställningen jag hade. Men när man byter inställning kommer det flyta på fast det är tungt i början. Jag är så glad över att jag äntligen kommit igång på riktigt och kör all in. Jag ska kämpa på allvar för beach 2014 nu. Hatar att säga just så. Men jag ska bli stark,må bra och kämpa för en snygg kropp. Jag ska  bara säga till er alla där ute som vill träna men är osäkra på om ni kommer ha tid, ork eller vilja. Ta tag i det!! Jag lovar ni kommer inte ångra er, det är så värt det i slutändan. Ut & kör all in, vill ni så kan ni!! 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback