SVAR

Varför kan du inte åka tåg till Falun?? :o 
Varför jag inte kunde det var för att det bara gick buss på morgonen. Men idag såg jag att det går tåg på morgonen, halv sju går det ett tåg till Falun varje morgon. Så jag valde faktiskt Plusgymnasiet som första val, andra Estet och sista valet samhäll. 
Jag är nyfiken om jag kommer in på plus,och om jag gör det får jag mer tid att fundera på om jag vill gå där eller inte. Alltså jag är så jävla osäker, jag vill satsa på teater men samtidigt vill jag lära mig om smink & hår och sånt. Det är svårt som fan. Fast jag tror att det kanske är bäst om jag går där. Jag är så tofflig här hemma och jag behöver nog komma bort från det. Inte komma bort från Anton utan mer att minska på min toffelhet.
Jag skulle kunna prova att gå där i typ en månad och se hur det är, och om det är för jobbigt eller jag inte känner att jag vill gå där kan jag byta till estet i Ludvika.
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback