KILLKOMPISAR

Kom precis hem från Simon & Oliver. 
Vi snackade och kollade på videos, och så satt jag med när dom spelade typ haha. Men det var så himla kul, det var det bästa på hela dagen lätt!
Idag på kvällen har jag & mamma ätit kebab & sett på film. Sedan gick jag och  mötte Simon & Oliver. Det har varit en superkul och bra dag idag! Imorgon väntas en tråkig lördag med städning i hela huset. 
Är förövningar så tacksam för att jag har så otroligt fina vänner, det är dom som bygger upp mig och får mig att må så bra. Dom, Anton & mi familia. 



Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback