JAG ÄR SÅ FUL

-Asså jag är så himla ful, jag hatar verkligen mitt utseende.
 
"Vad ser du när du ser dig själv i spegeln?"
-Ett monster. 
 
"Så himla fuuuul"
-Visst jag är inte en perfekt människa, faktiskt så hatar jag mitt utseende. Men här får ni en bild ändå. Usch 
 
Asså jag HATAR när folk håller på exakt såhär. Skriver att dom är "jättefula" och sedan lägger ut en bild när dom ler och är jättefina iallafall? Det stör mig. Ska bara klargöra en sak innan jag skriver vidare. 
I detta inlägg är inte poängen att jag vill få fram hur "otroligt vacker", eller "fin" jag är eller något liknande med tanke på det jag skrev där uppe ↑. Jag är ej seriös men ni kanske redan förstod det. 
Det blir som en dubbelmoral om man skriver att man är ful och sedan lägger ut en jättefin bild tagen av en systemkamera. Och om man får en kommentar att man är "ful". Svara "nej det är jag inte". Det är det absolut bästa bästa svaret man kan ge! Då blir dom typ "ställda mot väggen" eller vad man ska säga. Tänk på det, snälla, ni är så otroligt fina allihopa! Det är sant, ingen är ful. Om man inte har drömkroppen, fint hår eller sminkar sig så bra kan man vara hur trevlig och snäll som helst ändå. Även det är en fin egenskap som man inte får glömma. Lika med folk som röker,röker spice och annat skit, skär sig och andra saker. Sakerna de gör är jävligt dåliga, verkligen! Men bara för det behöver inte personen vara dålig människa utan hjärta. 
Vi måste tänka på detta mer. Asså visst det finns folk som ser "mindre bra ut än andra". Till exempel jag ser inte lika bra ut som typ Kenza, Megan Fox eller Rihanna. Men jag kanske har någon annan egenskap som gör mig till en fin person. Alla är olika och allt hänger inte på hur vi ser ut. Döm inte hunden efter håren?


 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback