IGÅR & IDAG

Igår va jag med Anton en stund efter skolan, vi myste, åt mellan mål och spelade kort. Älskar att spela kort, det är något nytt jag har börjat gilla. Igår sov Jossan hos mig, vi snackade mycket och såklart mycket skratt som grädde på moset. Idag har varit en bra dag i skolan. Jag har känt mig glad hela dagen. Jag ska snart till gymmet och sedan ska jag sova hos Alicia inatt. Vi ska göra Tacos och ha det supermysigt!! 
Idag har jag köpt alla-hjärtans-dag-present till min fina pojkvän.  Jag köpte en röd ros och en liten stentavla där det står en fin text om kärlek på typ. Haha från leksaksaffären men den var fin så jag slog till, eller pappa slog till för jag är bankrutt just nu. Hatar när jag inte har pengar. Fyfan va jobbigt det är när jag också behöver det typ hela tiden också.. Men imorgon ska jag sova med Anton och fira alla hjärtans dag med honom, sedan på lördag ska jag på fest och sen får vi se vad som händer med resten av helgen. Om exakt två veckor imorgon åker jag, Hanna, mamma & Anton till Stockholm och jag och Anton ska se Avicii!! Längtar som tusan!!
Hoppas ni får en super bra helg och en jättebra alla hjärtans dag. Men komihåg att kärlek inte bara är någon man är kär i, utan det kan vara något man tycker om att göra, familj eller vänner. Ha det super mysigt och ta vara på tiden! Kärlek till er!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback