GODMORGON

Idag har vi sovmorgon så jag börjar halv 11. Riktigt skönt! Börjar dock med matteprov.. Men jag hopas verkligen att det går jättebra, jag kan detta ganska bra nu så det borde funka. 
Inatt drömde jag att jag var typ tillsammans med no läraren och att min morbror blev dödad av någon som hade en knarknål i kinden. Men sen återuppstod han och vi typ opererade ut nålen och gömde det i frysen.. Så jäkla fucked up drömmar. 
 Anton är Sälen nu. Jag hoppas han får det jättekul och allt, kommer sakna honom. På söndag ska jag och Hanna till mormor och vara hos dom en natt. Ska faktiskt bli jättemysigt!
Hoppas ni får ett jättebra sportlov!



Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback