GODMORGON

Idag väntas somsagt en seg och tråkig dag. Det som är "bra" är att jag iallafall har ett hus att städa så då har jag något att göra iallafall. Jag ska nog gymma idag också, saknar det! Har inte gjort det den här veckan.. Asså vi har ju beep-test torsdagen efter sportlovet, så nu gäller det att ligga i och träna. Min kondition har faktiskt blivit mycket bättre sen jag började på måbättre! Och jag har blivit starkare i armar och mage! Jag är riktigt glad över det! Det enda jag behöver sätta upp som mål nu och genomföra helt är kosten och regelbunden träning. När jag och Alicia var i kupolen förra lördagen så hittade jag lite träningskläder jag är sugen på att köpa. När jag, mamma, Hanna & Anton åker till Stockholm ska jag nog köpa lite nya träningskläder! Längtar så mycket, kommer bli skitkul!🌟



Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback