ESTET

Jag är nästan 100% på att jag ska ta estet på gymnasiet. Jag älskar och verkligen brinner för teater, dans och musik! Det står mellan det och plusgymnasiet inriktning stylist. Det verkar vara jättekul men kanske drygt med pendling med buss typ halvsju varje morgon. Om det hade varit tåg hade jag nästan inte tvekat. Eller jo kanske.
Men jag ska åka på en prova på dag med två andra tjejer. Ska bli jättekul att lära känna dom och att prova på en ny skola. Längtar så himla mycket till gymnasiet, ska bli så roligt att lära känna nya människor och börja på en ny skola. Allt kommer bli så jäkla nice. Och jag bor nära som fan också det är riktigt skönt!!
Jag har varit asdålig på att blogga men jag har inte kännt mig helt 100 mentalt eller vad man ska säga. Mycket bråk & tjafs kommer emellan vilket ej är bra. Men allt är påväg mot det bästa nu så jag hoppas att allt löser sig. 
Det har varit mycket med svartsjuka för mig på senaste tiden. Man kan väl egentligen säga att det är det som har kommit emellan och det är därför jag inte har bloggat. Och svartsjukan har ledit till bråk & tjafs. 
Hatar bokstavligen det så jäkla mycket. Hatar mig själv ibland. Speciellt när jag sätter mig i skiten.
 
Saknar lite när jag och Anton precis hade träffats. Love love love!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kan du inte åka tåg till Falun?? :o

2014-02-11 @ 18:28:19

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback