10 SAKER SOM GÖR MIG TILL DEN JAG ÄR

  • Jag gör först och tänker sen.

  • Jag är jävligt pratiglad och älskar när jag får folk att skratta.

  • Ibland kan jag tycka att jag är jättefin och ibland att jag ser ut som en marulk.

  • Jag tycker nästan aldrig att något är awkward.

  • Jag har aldrig skolkat. 

  • Ibland vill jag vara sjuk för det är mysigt att ligga hemma och kolla på film och dricka te.

  • Jag har en sån otroligt grotesk beslutsångest, kan aldrig bestämma mig vad det än gäller. 

  • Jag kan bli skitsur när det inte blir som jag förväntat mig. 

  • Jag tycker att det är skönt att kunna gråta ut.

  • När jag är hemma själv sjunger jag alltid jättehögt. 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken kul lista! Men du har glömt några saker:

När du ler blir andra glada.
När du hittar på nya ord blir din mamma imponerad över din kreativitet.
När du väl beslutat dig för något är du sjukt envis för att nå målet.

Kram Mamma

Svar: Åh tack mamma! Haha ja kanske är dom också stämmande :)
Kajsa Olenius

2014-04-27 @ 12:35:19
URL: http://asaole.wordpress.com/

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback