VAD JAG STÖR MIG PÅ

Jag stör mig så in i helvete på folk som tror dom är äldre/ ýngre än sin verkliga ålder.
Obesvera nu att det är skillnad på att känna sig äldre och mognare eller yngre och barnsligare än att verkligen TRO att man är det.
Alltså ni kanske har sett små ungar som har blogg. Det jag stör mig på är när typ nio-åringar köper smink och hollister, victorias secret och massa. Har iphone och massa. Usch det är så synd och så otroligt löjligt att dom håller på så. När jag var nio lekte jag med barbie och emd gosedjur, sprang runt och busade. Inte höll på med blogg och sånt. 
Jag har inget emot barnen uutan vad dom GÖR, det är det jag får kli på.
Samma fast tvärtom med vuxna som tror dom är yngre. Fast det är ännu värre med barn som tror dom är äldre.
Åh..
Kollar i mitt gamla album från ett år sedan, åh då jag och Anton var "bara vänner"
Den tiden var underbar!
 

Kommentarer
Postat av: Annalinn

KAJSA! På bilden idag så kollade vi på varann, och det kändes som att jag bitchblicka dig. Asså jag gjorde inte det och jag har jättedåligt samvete över det av nån anledning. Jag ser ut som jag gör det tror jag.. Eller vad vet jag. Men om det kändes som att jag bitchblicka dig så gjorde jag inte det. <3

2013-09-09 @ 20:06:50
URL: http://annalinns.devote.se

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback