TOBAK

Alltså man kan säga att jag ändrat uppfattning väldigt mycket på både alkohol och tobak.
Förut var jag helt besatt i att båda sakerna var HELT FEL. Och att alla som gjorde det var tappade bakom vagnar.
Men nu har det istället blivit en form av vardag, nästan alla dricker på fester, och majoriteten har testat allt det där. Men bara för att ANDRA gör det, och väljer att göra det så behöver inte dom vara nötkärnor nån av dom!
Och bara för att jag INTE gör det är inte jag en jätteduktig scout som alla ser upp till. Om man dricker eller inte spelar ingen roll, om man röker eller inte spelar heller ingen roll. Bara man mår bra i det så är det fortfarande ens egna val. Jag kan inte tro att jag ska kunna förändra världen bara för att jag inte gör nåt av det, och det vill jag heller inte göra för jag är rädd för skuldkänslor och har heller ingen lust av nåt av det.
Men jag säger inte att nåt av det är BRA, för det vet vi alla att inget av det är. Men jag har inte nåt emot folk som röker osv, kanske mer själva tobaken isåfall. Bara en liten pinne med 479954 olika massa skit!


Kommentarer
Postat av: Anders

Äntligen ;)

2013-09-11 @ 17:01:36

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback