TITANIC

Igår var jag, Anton, Hanna och mamma på Grängesbergs marknad. Jag köpte två väskor för 150:-. I efterhand kanske det känns en aning slösigt, men jag är ändå nöjd. På kvällen sov jag hos Anton. Jag vet att vi sover över hela tiden, men jag kan inte motstå honom. 
Vi såg Titanic. Jag måste bara säga att det är verkligen den bästa filmen jag har sett i hela mitt liv! Den är så otroligt bra, jag började gråta till startmusiken. Den är så vacker och sorglig. 
I slutet så var det värst, usch vad jag blev att gråta då. Sen kramade Anton om mig, och jag märkte att han också grät. Vi tänkte om det skulle varit oss. 
Jag är så glad att jag har honom, min egna Jack Dawson❤️ 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter du på ask ??

Svar: Jag heter "olenius" :)
Kajsa Olenius

2013-09-22 @ 20:23:11

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback