SVARTSJUKA

Blir svartsjuk hela tiden bokstavligen, och jag hatar det! Det händer varje dag någon gång, ibland är det så man kan börja gråta och ibland är det så jag blir as förbannad och ibland bara lite smått.
Det stör mig nåt så fruktansvärt, det förstör verkligen för mig hela tiden. Det är så lätt att säga "du ska inte vara så svartsjuk kajsa" Men jag försöker hela tiden och gör mitt bästa men det är verkligen det svåraste jag vet. Det är så jävla lätt att säga när man inte är en svartsjuk person själv. 
Det man ska göra då är att tänka vad som kommer hända? Jo inget sånt iallafall, man måste lita på varandra. 
Det är det som är det viktigaste. Jag vet ju att han inte gör något, men det är en konstig känsla som kommer upp. Hatar den.
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Att ge frihet i ett förhållande är svårt och det kräver både tid och övning för de allra flesta. Jag tycker att du har en fin ambition med ditt förhållande och svartsjukan lär du dig att hantera med tiden. Stor kram! // Mamma

2013-09-15 @ 08:43:28

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback