SVAR

Hehe det där var en märklig fråga.
Varför skulle just Anton ha något emot det? Det är faktiskt som Anton själv säger, "Jag är ingen jävla hitler som styr och ställer allt".
Tror ni Anton ringer och säger såhär till mig?,
"Nu jävlar tar du bort bilden på dig på tågrälsen, folk kan ju tro att du är självmordsbenägen!!"
För det första ser jag glad ut på bilden, och om jag skulle ta livet av mig skulle jag inte va glad. För det andra skulle jag aldrig ta livet av mig för jag vågar inte, vill inte och finns verkligen INGEN anledning att göra det. Jag mår hur bra som helst! För de tredje är det spåret jag står på avstängt sedan en jävligt lång tid så inget skulle kunna hända.
Haha söt kommentar :*


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback