STOCKHOLM

Igår var vi i Stockholm med all B,C min klass och F. Det var jättekul, alarmet stod på fyra och jag sov i bara fyra timmar. När vi kom fram gick vi en stadsorientering i gamla stan. Tur att vi hade Sofia i våran grupp, hon hade bäst lokalsinne.
När vi kom tillbaka till alla andra fick vi vänta en stund sedan fick vi komma in på riksdagen och gå rundvandringen. 
Det var inte så kul som jag trodde där inne, det var verkligen inte det bästa på den dagen. Sedan samlades alla klasser och så gick vi ner till båthamnen och åkte färja över till djurgården. Haha inte bästa stället om man är AIK:are.
Sedan samlades vi och gick till skansen. Först skulle vi äta mackor, sedan skulle vi gå in på skansen. Det ända problemet var att det var så otroligt kallt överallt, det blåste jättemycket och jag hade fel kläder. Jag hade ett linne och en tunn jacka. Men det var jättekul inne på skansen, vi gick och kollade på djur och sedan massa gamla hus. Inte många hus dock men mest djur. Jag tvekade först att betala in mig till akvariet men det var verkligen värt pengarna!
Jag har tagit massa bilder därifrån, det var riktigt coolt.
Älskar att kolla på djur det är så kul! 
Igår kväll  sov jag hos Jossan och det var mysigt som vanligt!
Imorse hade jag och jossan deeptalk, inte bråk utan vi pratade bara djupt. Det är det underbaraste som finns, att bara sitta och snacka djupt. 
Nu är jag hemma och ska skriva klart hemkunskapen som ska in idag.. Men jag kommer hinna men det är så tråkigt haha. Sen ska jag nog spela piano, det är befriande att sitta och spela piano.
 
 http://hannaoleenius.blogg.se/
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback