RITAR SÅ FULT

Försökte göra en skiss på Rihanna men usch vad ful den blev, alltså inte ens lik.
Visst blev den ful? Önskar jag kunde rita bra..
 
 
Visst är det irriterande när folk gör sådär? Erkänn ni trodde det var jag som skrivit sådär först? Eller kanske inte, ni tänker säkert att inte jag kan rita sådär bra. Och ni har rätt för det kan jag inte. Men den där teckningen är helt otroligt vacker och lik Rihanna. Den kommer från walfridsson.devote.se, måste skriva var jag hittade den så jag inte får nån anmälan av plagiat. Blir så himla irriterad på folk som vet att dom kan någonting och sedan säger att dom suger på det eller är jätte dåliga på något sätt. Blir så frustrerad.
Samma som om han här skulle säga, "Nej alltså jag har inga muskler, nej men sluta jag har inga muskler. Jag är inte stark alls". -.- Får bara damp och irritationer på sånt. Usch.
 
Detta är ju exakt samma sak som när man är med en smal person med stora bröst, snygg kropp och otroligt fin. Och så säger hon, "ÅH jag är så himla ful, är så tjock och har as små bröst. Och så står man där bredvid med en utputande mage, bröst som går inåt och ett fuckface: Men asså nej du är AAAAAAAASFIN. Egentligen ska man bara vara tyst och titta på dom när folk säger sådär. För det enda dom vill är att man ska säga: Nej men ritar visst fint, eller nej du är visst stark, eller nej du är jättefin och är smal och har stora bröst.
Grejen är att jag gör exakt sådär som jag säger att man egentligen inte ska göra. Alltså säger sådär MEN NEEEJ DU ÄR JÄTTEFIN! Men vad ska man göra? Blir nog lite awkward om man inte säger så, men så gör man väl bara till folk man inte känner antar jag. 
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback