OBESVARADE KÄNSLOR

Det värsta jag vet, och det är säkert inte bara jag som hatar det, men det är obesvarade känslor.
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande förutom Anton, men jag har vid ett tillfälle till varit kär. 
Jag kommer så väl ihåg att jag skrev till honom vid ett tillfälle då jag verkligen kände att det började gå neråt.. Det kändes inte som han gillade mig längre. Men då skrev jag försäkerhetsskull att han var den finaste killen jag visste, men tillbaka fick jag ett "okej".. 
Jag dog nästan, jag blev så krossad och ledsen så jag visste inte vad jag skulle göra.. 
Alicia fanns där hela vägen och jag är så glad över det, om hon inte skulle varit där skulle jag aldrig klarat mig igenom det. 
Jag var så ledsen en lång period, jag var också väldigt svartsjuk när andra höll på med den killen och var med honom osv.
Men sedan så träffade jag Anton. Det var på en teater i skolan. Vi satt i en stor cirkel i gamla musiksalen på kyrk. Då möttes våra blickar, sedan log jag mot honom. Har aldrig fått ett sådant vackert leende mot mig tidigare. Det var så varmt och man såg verkligen en mening med det. Senare på kvällen fick jag ett "hej". omg jag blev så glad så jag hoppade runt i mitt rum, bet i kuddar och skrek och härjade. Jag var så kär i honom så det var helt sinnessjukt. Och det är jag än idag, lika kär nu som då. Älskade Anton.
Som tur är så har jag fått mina känslor besvarade av världens bästa pojkvän, på torsdag firar vi ett och ett halvt år tillsammans. 
Det jag vill säga till er som upplever detta nu eller kommer göra det eller har gjort det osv är att livet inte alltid ser ut som man vill att det ska se ut just då. 
När man är sådär kär i någon man är osäker på om den känner lika, då fantiserar man verkligen om den personer hela tiden, drömmer om honom och allt!
Men någon dag kommer den där killen du väntat på, den perfekta killen du verkligen är kär i . Så om han inte är här än, då kommer han. Kom ihåg att det finns någon för alla, det finns någon som tycker om precis just som DU är!
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym beundrare

Du vad tror du anton tycker att du står mitt i tåg spåret ?

2013-09-08 @ 22:43:56

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback