MINA ARMAR HÄNGER INTE MED

Idag på spanskan blev mina armar helt borta. Det kändes inte som att dom hade kontakt med resten av min kropp. Jag hade ont i huvudet också så först fick jag oroliga tankar om att jag skulle hade stroke. Men sen fick jag en ipren av Maja och då blev allt mycket bättre. Idag efter skolan hängde jag med Anton & Johnny till Haffas, dom skulle praoa där så jag följde med.Egentligen skulle jag praoat med dom, men jag tycker verkligen inte om haffas. Alltså det är så tråkigt där och människor jag aldrig sett är där, det är folk som jag inte hänger med. Så nej, jag får praoa med mamma istället. Nu ska jag ner och kolla på idol med mi madre y mi hermana. love u guys, tack för att ni läser min blogg och kommenterar.Det värmer mitt 14 åriga teaterhjärta. "Puss på er då små älsklingar god jul", från greveholm. Älskar mysteriet på greveholm. Kan typ alla repliker. Världens bästa julkalender. Vet att jag har stavat fel på that's, men nu orkar jag inte ändra.. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Min finaste Kajsa! Jag hoppas att du kommer att trivas på din PRAO hos mig och mina elever. Det finns mycket att lära om man är ödmjuk och lyssnar på det man får veta! Stor kram!!! Mamma

Svar: Jag älskar dig världens finaste mamma! Jag vet att det kommer bli jättebra på praten!! <3 puss! Jag ska göra mitt väntats!
Kajsa Olenius

2013-10-04 @ 23:36:27

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback