LÄXOR

Nu ska jag göra läxor, det här inlägget liknar det från min gamla blogg. Men jag ska iallafall göra det. Jag ska verkligen ta vara på skolan nu, det är svårt för mig att konsternera mig på skolan när det finns massa andra roligare saker i vardagen som frestar. Mitt största problem i det ämnet är Anton. Det är så frestande att vara med honom så jag glömmer bort skolan och gör uppgifterna sista kvällen istället.. 
Måste bli en ändring på det. Något som är riktigt mysigt är att sitta inne en kall kväll med en kopp te och skriva! Åh det är så mysigt!! 



Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback