KUPOLEN

Idag vaknade jag vid nio och Anton 11. Vi åkte nästan direkt till kupolen, i kupolen åt vi mat med mamma och pappa. Tänkte köpa en as snygg vinröd tröja vilket jag ångrar att jag inte köpte. Men jag köpte ett par otroligt snygga militärtrosor. Vi ska ju åka till Stockholm om drygt 2 veckor med skolan, då kommer jag vilja ha pengar kvar. Ska bli riktigt kul, min klass ska åka med B, C, & F. Nu sitter jag hemma hos Anton och ska sova här inatt. Kollar på AIK match  med Anton, Stefan, Johan å Alfred. Det är så härlig stämning hör i sörvik när det är AIK match! 


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback