HÖSTEN

Hösten är så underbar, fast den samtidigt kan vara riktigt tråkig för många.
"Inge mer sol eller bad utan bara regn kyla och blåst.."
Men det är så fruktansvärt mysigt, jag älskar verkigen när löven faller från träden och samlas i stora högar som man kan hoppa i och ta bilder med. När alla löven är röda, gula och orangea. Det är så vackert så man svimmar.
Om några veckor ska jag och min kära familj troligen åka till Gävle. Där finns en otroligt fin park med massa fina träd, en å och en vit bro. Det är som ett paradis. Det är så vackert, jag ska dit när löven har fallit och ta massor med fina bilder. 
Jag älskar att sitta inne i höstkylan med en kopp te och bara mysa, eller bara få bli omfamnad under ett varmt täcke av Anton när man varit ute på en kall och skön kvällpromenad. Det finns så mycket jag kan skriva om hösten, jag älskar den verkligen! Det och vintern är verkligen den finaste årstiden att fota på, våren är också fin att fota på.
Men höstmodet är ju helt magiskt snyggt! Tänk er att par svarta superflex med high waistt, en vinröd tröja, ett guldigt stort armband och svarta kängor med nitar, en svartsjal och en svart mössa. Det är verkligen exakt som den där emojisilisen med hjärtögon, haha kan ju inte göra den härtyvärr men det är exakt så. Ska köpa allt som behövs för att få den outfiten, så snyggt!
Hoppas ni får en mysig höst med den ni älskar och verkligen får gosa in er i en killes hals som luktar killparfym. Det är det mysigaste som finns, att ligga mot varandra med kroppsvärme och lukta på killens doft. 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback