FRIHET

Frihet för mig är att må bra. Att kunna känna att det man gör är bra och att det betyder något. 
Det viktigaste för mig i livet är att jag och mina nära och kära ska få må bra. Det betyder så otroligt mycket. 
För även om man ser jättebra ut har stora bröst, långt tjockt hår, big booty, smal mage och perfekta ben, så kan man ändå må dåligt. Man ser aldrig på utsidan hur någon mår. Man kan vara hur snäll och glad som helst i skolan, men gråta sig till söms varje kväll. Det är skalet alla vi har på oss som täcker allt vi har inomhus. Det täcker alla våra sår, alla problem vi har, allt hat, svartsjuka och tankar. Inget ser vi igenom, ingen vet hur någon tänker eller känner.
Jag tycker man ska tänka på det, att inte döma personer som man inte känner. Förut dömde jag personer hela tiden, tänkte dåliga saker om folk som jag hade hört. Men nu på två år har jag verkligen lärt mig att det inte funkar så.
För vid flera tillfällen så har det jag tänkt stämt tvärtom. De jag tänkt dåligt om har varit hur bra och trevliga som helst, och jag är så glad över att jag  släppt det. För man kommer ingenstans i livet om man ska döma folk man inte känner, de kanske tänker lika om mig. Jag ångrar mig att jag tänkt så men är så glad att jag inte tänker så längre. 
 

 
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback