FÅ BORT MIN "MAGE"

Hatar allt överblivet fett på min kropp, utom på rumpan och brösten även om jag inte har mer än nåt gram på brösten. Men jag vill verkligen få en fastare mage, blir så himla irriterad när jag sitter ner och min mage valkar sig. 
Vet att det blir så på alla, men på mig blir det mycket större valkar. Jag vill inte behöva dra in magen när jag ska sitta ner. Och inte skämmas över "bikinikroppen". Men jag vill ju så mycket men jag orkar inte.. Har för lite motivation och massa saker. 




Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback