DÅLIG UPPDATERING

Förlåt hörni för att jag har haft så dåligt bloggande på senaste tiden! Jag har haft annat för mig helt enkelt. 
Anton har iallafall sovit hos mig och nu har han åkt hem för att hämta sin iphoneladdare. Senare idag ska vi åka till Grängesbergs marknad. För er som inte visste så är jag uppvuxen där och har bott där i fem år. Jag har vid flera tillfällen undret hur mitt liv skulle se ut om jag inte flyttat till Ludvika. Jag skulle inte haft Anton, skulle inte kännt nån här typ, skulle inte gått i 9 D, skulle inte haft min soulmate Alicia, skulle inte träffat jossan. Alltså jag är så glad att vi flyttade hit. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuttis

2013-09-22 @ 15:32:08

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback