ANTON

Den här helgen har jag spenderat med den underbaraste människan på jorden. Jag vet att vi sover över typ varje helg, men jag älskar det bara. Imorse bakade Anton jättegott bröd som vi åt till frukost.
Sedan gick vi en promenad. På kvällen åkte jag med Anton ut och åt mat där, nästan direkt så cyklade jag hem med in cykel eftersom den blev kvar där. Anton följde med och vi stannade på stället och Anton gjorde upp en brasa som han alltid gör. Men det var otroligt mysigt att bara sitta vid vattnet och höra vågorna skvalpa upp mot stenarna och bara hålla om varandra.
Imorgon har vi friluftsliv hela dagen vid hällsjön. Kommer bli redigt kul faktiskt. 
Har glömt att skriva till er att i tisdags när Anton kom hem från Stockholm eftersom han stannade där över natten hos hans kompisar. Då fick jag en tidig födelsedagspresent och det var ett jaktställ. Han var så söt som köpte det till mig, jag ska få följa med honom och Riccy på älgjakt i höst tror jag. Så det kommer bli kul. Tror jag ska ha jaktstället imorgon, men det är lite stort och man ser verkligen ut som en jägare i den, men yolo eller? Haha nej fy va töntigt uttryck men jag tror jag ska ha det.
Om ett tag ska jag, pappa och Hanna åka och hämta mamma nere vid tåget. Hon har varit i Göteborg i fem dagar så jag har saknat henne riktigt mycket! 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback