PRAO PÅ VBU

Idag har varit en helt okej dag, alltså minna och mamma gjorde dagen så mycket bättre!
Jag skulle inte tycka att det var kul om inte dom var där. Har haft lektioner med mamma hela dagen, sedan mötte jag minna på lunchen och vi åt nere vid Vasa. Det var asgott och jag åt 8 st potatisbullar!! Har aldrig ätit så många tror jag. Haha åh nu låter det som jag är en smal människa som äter as lite, och då kan jag säga nej det är jag inte jag är precis tvärtom. Älskar mat och det är det underbaraste som finns, äter hela tiden. För att unna mig själv, fira något, sörja något, när jag har tråkigt och när jag har roligt. Alltså hela tiden. Efter skolan gick jag ner till haffas, träffade min fina boy som praoar där. Personligen tycker jag inte om haffas, det händer liksom inget där. Men det var kul idag, jag spelade biljard mot Anton. Haha han vann alla gångerna utom en då jag hade turen att han sköt ner den svarta kulan i hålet. Det komiska var att jag sa att jag var jättebra på biljard och att jag hade lärt mig det. Och så sög jag
som fan, haha. Om ni tror att jag och minna praoar på gymnasiet för att få uppmärksamhet av äldre killar så är det false. Vi praoar med våra madres, för att vi var för sent ute. Men hoppas på en till bra dag imorgon!







Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback