MÅR SÅ BRA

Nu mår jag verkligen skitbra! Det är så skönt för det var så längesen jag kände den här känslan i kroppen
med att verkligen må bra. Jag har många planer framåt och jag ser ljust på framtiden. Är sjukligt taggad till en grej jag planerar, men jag kan tyvärr inte säga det än. Ni kommer förstå sen när jag säger det om det blir av.
Imorgon har jag och Alicia dans på friluftsdagen, ska bli jättekul och är riktigt taggad! Det är ju också måltidensdag vilket är en av mina favoritdagar på året. Det förstår ni kanske eftersom jag och mat trivs väldigt bra ihop.
Ber för att alla ska må bra i min omgivning och för att livet ska vara såhär bra som det är nu hela tiden!
Hoppas ni mår bra och om ni inte gör det, tänk ljust även om det känns som helvete.
Men jag vet att allt blir bättre med tiden, så har det blivit för mig!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback