IKEA

Det är så himla bra med nya ikea i Borlänge! Idag var min familj där och Anton hängde med.
Vi åt mat där och provade sängar, sedan gick vi till kupolen. Jag köpte inget av min förvånan eller vad man säger.
Trodde att jag skulle köpa något faktiskt, vill ha fler tröjor och smycken. Har typ inga smycken så det skulle jag verkligen vilja ha ! Speciellt en sån där stor guldkedja som halsband. Det är så sjukt snyggt ch passar till typ allt!
Nu när vi har dragit tillbaka klockan en timme känns verkligen tiden gå så otroligt långsamt. Hatar när  man verkligen känner att det går långsamt.
Jag är ledsen att jag inte har bloggat på länge, jag har haft massa annat att tänka på och jag har prioriterat allt annat före. 
Men jag vill verkligen bli bättre på att blogga, det är så kul att skriva ner massa tankar och åsikter och att ni sedan kan läsa det. Det är otroligt kul att få kommentarer om vad jag skriver, nu låter det som "kommentera nåt fint till mig"
men det var inte det jag syftade på. Syftet med att blogga för mig är att inspirera folk av mina tankar.
Så jag ska göra mitt bästa, men det är så tråkigt att blogga om vad jag gör på dagarna. Om det inte är något speciellt.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback