HEJ IGEN

Den här helgen har varit helt fucked up verkligen. Har inte riktigt hunnit med att tänka någonting.
Allt har bara hänt hela tiden, vissa saker sjuktligt bra som jag aldrig någonsin kommer glömma och andra saker dåliga men som jag heller inte glömmer. Men det har varit en bra helg.
Min älskade vän Jossan är hemma och jag längtar tills imorgon så jag äntligen får träffa henne igen!
Jag har haft en underbar praovecka med minna, vi har verkligen kommit tillbaka till varandra och jag är så glad över det! Jag hoppas på en jättebra vecka i skolan nu och att allt ska bli bra! Verkligen allt!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback