FÖRLÅT

Förlåt för min långa brist på inlägg.
Har prioriterat Anton och jossan, läxor den här veckan. Men i fredags sov jag hos jossan och vi hade en mysig kväll och igår kväll så kom min älskade Alicia hem från Turkiet och hon ringde och frågade om vi skulle sova över. Jagsåklart ja, så hon sov hos mig igår och det var så skönt att få träffa henne och bara prata. Idag kom mormor och morfar och åt mat hos oss. Imorgon börjar praoveckan och jag ska praoa på vbu med mamma. Nej inte med gymnasieelever utan med svenska för invandrare, kommer bli spännande. Men är lite nervös eftersom det är vuxna människor. Men det kommer bli bra hoppas jag! Ikväll sover min pojke hos mig, han ska också upp på prao imorgon. Kommer bli en bra kväll!!







Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback