?

Idag i skolan passerade jag några sjuor och jag hörde en av tjejerna säga en otroligt konstig sak som jag 
reagerade på direkt.
 
" Alltså den ända "killsorten" men kan lita på är bögar".
 

Då tänker jag liksom vad i hela helvete kom det ifrån?  Vem har kommit på att det är så? 
 
Haha det var det löjligaste jag har hört, alltså det finns 100 killar man kan lita på som inte är bögar.
Varför skulle det vara så att när man är bög så blir man helt plötsligt omställd i hjärnan och lojal på samma gång.
Det kan man väl vara utan att vara bög!? Åh blev bara lite confused där. 
Har inget emot bögar eller nåt, eller egentligen, varför skulle man ens ha det?
Om folk tycker att det är äckligt eller något så har ju dom turen att inte vara det.
Fattar ej omogna människor. 
Ni kanske tycker att jag är omogen och visst det är jag också, men alla är väl det på olika sätt.
ÄLSKAR HÅRET DÄR!!
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback