BEKÄNNELSER

  • Jag har en liten mun.

  • Jag älskar uppmärksamhet, inte av boobs eller nåt.

  • Jag är pratsam.

  • Men inte med folk jag inte känner alls.

  • Jag älskar att skratta.

  • Jag skäms nästan aldrig. Observera skäms inte tycka det är pinsamt.

  • Jag har blivit en bättre människa, och jag är stolt över det.

  • Jag har gråa händer. Eller dom ser gråa ut.

  • Jag tränar aldrig

  • Jag hatar att läsa, det är så sjukt tråkigt och slöseri med tid.
  • Jag har för liten säng än så länge så Anton får sova på en madrass på golvet.

  • Kan aldrig hålla det rent på mitt rum, blev stökigt som fan samma dag som jag städade. 

  • Har bara mensvärk en gång per vecka.

  • Fick lingonveckan den 2:a februari 2011.

  • Vill få fin kropp men gör tvärtom hela tiden.

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback