100 DAY CHALLENGE

Jag funderar på om jag ska prova 100 day challenge, alltså att göra 100 situps varje dag i 100 dagar. 
Skulle vara så kul om det fungerade, jag vill ju verkligen börja träna igen och äta nyttigare. Men det är så svårt att börja, jag har ingen inspiration och ingen lust eller ork. Men jag vill så sjukt mycket, det skulle vara as nice med en fast mage med lite muskler i. Jag skulle ju också kunna göra armhävningar även fast det är det jag är sämst på i hela världen men om man inte försöker så går det inte. Kanske squats också, åh jag ska verkligen köra nu!
 
Svär, jag kommer inte göra det men jag vill försöka iallafall. 
 
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback